ONLINE SHOPPEN

Bekijk alle producten door op “Shop” in het hoofdmenu te klikken. Zoek je iets specifieks, dan kun je in het veld met het vergrootglas een sleutelwoord invoeren.

Klik je op een artikel in ons assortiment, dan kom je terecht op de productpagina van dat artikel. Hier vind je informatie over de beschikbare maten, kleuren en specifieke details over het artikel. Heb je iets leuks gevonden? Selecteer de maat en voeg het artikel toe aan je virtuele shoppingbag.

Je kunt op elk moment naar je shoppingbag gaan door op het icoon rechtsboven op de pagina te klikken. In de shoppingbag kun je je bestelling wijzigen, de verzendkosten bekijken en het totaalbedrag van je bestelling bekijken.

Ben je klaar om af te rekenen, ga dan naar je shoppingbag om je items te bekijken en de bestelling te plaatsen.

Ben je blij met de items in je shoppingbag, klik dan op “Afrekenen” om je bestelling te voltooien.

Een kortingscode kan worden toegevoegd in de shoppingbag, of bij het afrekenen. Je kunt één korting per bestelling toevoegen, tenzij anders vermeld. De prijzen aan de kassa zijn correct.

Kies je gewenste betaalwijze en klik vervolgens op “Bestelling plaatsen”. Je wordt nu doorverwezen naar de externe website van de gekozen betalingsprovider, zodat je je betaling kunt voltooien.

Je pakket wordt binnen 2-3 werkdagen geleverd bij jou thuis, of op een alternatief adres.

De verzendkosten bedragen binnen Nederland € 4,99 (gratis vanaf € 75,-) en naar België € 8,99 (gratis vanaf € 100,-).

Wij leveren op maandag t/m zaterdag, met uitzondering van feestdagen.

Bij het afrekenen van je bestelling kun je het afleveradres wijzigen, of een nieuw adres invoeren.

Tijdens feestdagen, piekperiodes en de sale kan de levering iets langer duren.

Zodra je bestelling is ingepakt wordt je pakket meegegeven aan de vervoerder. Je ontvangt dan van hen een verzendbevestiging met een persoonlijke Track & Trace code om je zending te volgen. Met je persoonlijke code kun je eenvoudig je pakket volgen. Je ziet direct wat de verzendstatus van jouw pakket is.

Het herroepings/retourrecht
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen/retourneren. Binnen deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals jij dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kun je het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. Heb je meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij jou daarvoor kosten in rekening brengen.

De herroepings/retourtermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij, of een door jou aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen. Als je in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden hebt besteld, verstrijkt de herroepings/retourtermijn 14 dagen na de dag waarop je het laatste product hebt ontvangen. Om gebruikt te maken van jouw herroepings/retourrecht verzoeken wij jou om ons een e-mail, al dan niet met inbegrip van het modelformulier, te sturen naar info@lolina.nl. Wij verzoeken je het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking binnen het hierboven genoemde gestelde termijn te retourneren (vergeet niet om het retourformulier mee te zenden).

Terugbetaling
Nadat je gebruik heeft gemaakt van jouw herroepings/retourrecht ontvang je alle betalingen binnen veertien dagen terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee jij betaald hebt. Jij draagt zelf de kosten voor de retourzending. Wij schatten dat deze kosten maximaal € 15,00 zullen bedragen.

Uitsluiting herroepings/retourrecht
Het herroepings/retourrecht is uitgesloten voor:

  • -Voor producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden, zoals sjaals en sieraden.

 

Indien een product geretourneerd wordt maar niet voldoet aan de bovenstaande voorwaarden, dan zullen wij de gemaakte kosten om het product weer terug te sturen in rekening brengen.

 


Als je besluit om item(s) te retourneren, kun je online het retourformulier invullen en uitprinten. En dit samen met je item(s) naar ons terugsturen.

Het retourformulier kun je hier vinden.

Als de door jou gekochte goederen gebreken vertonen, zal Lolina de wettelijke garantievoorschriften volledig naleven (dat wil zeggen dat je dat van het product mag verwachten waarvoor het product bedoelt is). Als je een klacht hebt over overduidelijke materiaal- of fabricagefouten van door ons geleverde goederen, waaronder transportschade, kun je ons hiervan op de hoogte brengen door de goederen zonder oponthoud terug te sturen samen met het Retourformulier (hier te vinden).

BETAALINFORMATIE

Met iDEAL betaal je direct voor je bestelling via online bankieren van een van de deelnemende banken.

Je betaalt in een paar stappen:
1. Selecteer iDEAL als betaalwijze tijdens het afrekenen
2. Selecteer je bank in de lijst
3. Je wordt doorgestuurd naar online bankieren van je bank waar je inlogt zoals je gewend bent
4. Bevestig je betaling. Omdat je betalingsgegevens al zijn ingevoerd, hoef je ze niet in te vullen
5. Je bank toont direct een betalingsbevestiging
6. Je gaat terug naar Lolina.nl en je aankoop en betaling zijn voltooid!

Bancontact is een bankbetaalmethode uit en voor België. Het is de Belgische marktleider op het gebied van elektronische betalingen. Een betaling via Bancontact is niet alleen eenvoudig, het is ook zo geregeld. Met het kaartnummer en de vervaldatum, die op de betaalkaart staan, is betalen zo gebeurd.

Je ontvangt je factuur per e-mail op het moment dat je bestelling wordt verzonden.

Je betaling dient binnen 4 dagen na de factuurdatum te zijn voldaan.

Vergeet niet om je referentienummer, zoals vermeld op de factuur, te vermelden bij de betaling.

Let op: Je bestelling wordt pas verzonden als wij de betaling ontvangen hebben.